onsdag, januar 09, 2008

2007, - En oppsummering

2007 har vært et innholdsrikt år, og jeg skal i dette innlegget prøve å få med de viktigste hendelsene på papiret;

Årets:

Band: Dette året gikk indierockbandet Athlete til topps på Fylly-lista. Med album og greier dette året, var det aldri no tvil.

CD: Beyond The Neighbourhood av Athlete. Suveren..

Gjeng: Christianos-folka. Gleder meg vannvittig til et nytt år med dere..

Film: Blood Diamond

Fotballlag: AC Fåppal, som har trening hver mandag og torsdag fra mars en gang..

Høytid: Jula, som vanlig..

Jente: Ida Madeleine, du har rukket å fylle to år, og jeg har sett deg èn gang de siste to årene. Håper 08 blir et år hvor du, pappa, Menik, Chris og Joppe tar mange turer ned til Stathelle..

Nedtur: Odd Grenlands nedrykk, helt klart! Dette var sesongen som vi skulle stabilisere oss i toppen av Tippeligaen, og det gikk hele fordømte veien ned til Adeccoligaen, etter en avslutningen som gikk fra helvete til himmel til helvete.

Nyttårsforsett: Jeg skal ALDRI bosette meg i Oslo for godt..

Overraskelse: Sveits. Et mye finere land en det jeg trodde..

Person: Marie, du vinner denne! Maken til oppmuntrende person skal man leite lenge etter..

Sted: Et av Rivierans største perler er så definitivt Esterel-område, hvor fævle-familien har tilbrakt påska de siste årene. Akkurat som Mekka burde alle tatt seg en tur hit i løpet av livet.

Sang:
Her står det mellom mange, og i en offisiell avstemning som jeg og bror hadde som omhandlet musikkåret 2007, ble vi enige om at Mika - Grace Kelly, var sangen slo mest ann tonen. Allikevel er det Athlete - Hurricane, som stikker av med seieren for denne gang.

Spill: Skijump 07; Totalt uinntresant for deg som ikke har peiling på hvem Roman Koudelka er..

Sykeste: Pappa. I det ene øyeblikket har vi ikke råd til en tur til Syd-Afrika, i det andre kjøper han flygel til 30 000.

Svindel: Sommeren 2007! La oss aldri få en slik sommer igjen..

Sport:
Takket være et elendig fotballår, er det skihopp som vinner årets sportsgren. Gleder meg til å se Romøren hoppe 250 i Planica i mars.

Tankevekker: Klimatrusselen bør vel sette litt bekymring i alle og enhver.

Taper: William! Han taper og taper og taper i FIFA..

TV-serie: For første gang på flere år har Lost virkelig fått et par utfordrere å bryne seg på. 24 og X-Files er to svært gode serier som jeg har oppdaget dette året, men takket være en optimal tredjesesong er Sawyer & co også vinneren dette året.

--

Kan ikke garantere noe jevn superblogging utover nyåret, men jeg skal prøve, det skal jeg. Æresord, kors på halsen, 10 kniver i hjertet, flammer i kjeften..

2 Kommentarer:

Blogger marie sa ...

oj.. jeg så jeg stod på kåringen her.. tusen takk:):):):):) den varma dypt inni hjerterota:):):)

12:33 a.m.  
Anonymous Anonym sa ...

...skal jeg si da????? Kan love deg FYLLY, sør-afrika blir det nok...tross flygel; det går jo an å ha to tanker i hue samtidig vel...eller..?

8:18 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden