mandag, januar 14, 2008

Livet kan svinge..

..har jeg erfart, men jeg har virkelig fått med meg at livet kan stå ganske så stille også. Akkurat nå er det ikke akkurat de store sorgene for meg, men også de store gledene uteblir. Livet er helt OK, lissom! Sant?

Nettopp derfor er det deilig å tenke på at man har en Gud, en gud som har sikret fremtiden min, en gud som veit hva jeg vil og skal, og en gud som elsker meg så sinnsykt høyt.

Nå gleder jeg meg til å bli ferdig med den vinteren her, og til det begynner å bli varmere og dagen er lengre. O g veitu, jeg tror dette året blir skikkelig bra jeg. Bare gi det litt tid, så skal vi se:).

Så da er du litt oppdatert på min side. Sjef om du legger en comment i gjesteboka, - som en hilsen lissom..

..til tross for at det ikke er mange av oss bloggere.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden