lørdag, april 05, 2008

Imorra braker det løs!

Da starter nemlig pausesesongen for Odd Grenland. Vi tar imot Sandefjord på det som forhåpentligvis blir et fullsatt Skagerak Arena, og fantastiske som vi er, jeg, Christer Olaussen og Thomas Kristiansen ofrer gnagesår Odd med å til Skien imorra. Turen tar ca 6 timer, og vi starter å gå litt før 11. Les dagens for mer info.

Ellers drar jeg til Tyskland til onsdag, og selv om våren begynner å starte for fullt her oppe i nord, blir det digg å komme til et grønt og varmere sted snart. Billig fòr har de vel også har jeg hørt.

I forfjor:
Husker ikke, var vel forberedelse til Frankrike-tur eller no slikt.

I fjor:
Levde det glade livet på Cap Esterel.

Idag:
Blades, Betania, Hengekøye. BBH

1 Kommentarer:

Blogger Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa ...

Heisann :) Jeg har skiftet nettadresse på min blogg. Bloggen er fortsatt HELT den samme, og lik som før, men den nye adresse er: www.frumaela.blogspot.com

Håper du fortsatt leser bloggen min.

Klem Rebekka!

3:26 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden