tirsdag, august 26, 2008

Lenge siden gitt..

..så jeg har bestemt meg for å kjøre på med en oppdatering. Kan ikke love at det kommer til å bli flust med oppdatering og news her fremover, men den som lever får se..;)

Det har gått en sommer og nesten en hel vår siden sist, og mye har skjedd. Kan blant annet nevne konfirmasjon, Tyskland, U-festivalen, Vueltaen, Amsterdam, EM, tidenes album og mye knallvær. Har nå også begynt det siste året på ungdomskolen, og jeg ser fryktelig fram til å bli ferdig og komme meg på musikklinja, hvis jeg klarer det da..

Musikk, ja! Har bare blitt mer og mer inspirerrt til å holde på med  dette de siste månedene. Har faktisk satt meg skikkelig inn i intervaller, skalaer, noter, dominante septimer og alt det som verre er. Er med i to band (hvor det ene startet opp i går) hvor jeg spiller piano/synt og synger.

I løpet av mine hitill 15 år har jeg reist litt, blant annet Europa på kryss og tvers, men 2009 kommer til å ta kaka! For..

..10 desember 2008 setter 11 (ok, 12 da!) slitne Fuglset-kropper seg på flyet fra Gardemoen til Heatrow, videre til Cape Town for å tilbringe 17-18 herlige dager i det ytterste, ytterste Afrika. Vi skal feire jul på stranda, nemlig. Gode gud, jeg gleder meg!



Og siden fattern har fått seg deltidsjobb i sjeik-herredømet Qatar, har han lovet meg og broren en tur nedover i løpet av våren. Sjekk a!





Og, som om det ikke er nok med det! Til juni reiser jeg mest sannsynligvis til Forzaleta, Brasil.





Så med andre ord da, jeg trenger penger. Så hvis det er noen i Grenlandsdistriktet som har en eller annen deltidsjobb å tilby, ta kontakt på 98 69 67 10, og jeg ville vært evig takknemlig.

Can you hear me?
Do you see me?
Can you carry me?
When im falling down

Yes, you will
Because
You are love
You are grace
And you are true

5 Kommentarer:

Blogger Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa ...

ENDELIG oppdateringer! DET VAR PÅ TIDE!!

Ikke bruk like lang tid før neste oppdatering da :P

Hehe

Rebekka

11:46 p.m.  
Blogger marie sa ...

digg at du er på gang igjen fylly.inspirerer tilogmed meg..:)
takk for et par nice dager:):) likerdeg godt!
mærri.

12:23 a.m.  
Anonymous Anonym sa ...

sister! kjør på:)

10:14 p.m.  
Anonymous Anonym sa ...

bra da Preben...endelig..såfår vi se hva som skjer fremover.

Det mesteorner seg - væroptimistisk!

Hilsen han med lomboka!

7:25 p.m.  
Anonymous Anonym sa ...

Nice nice :D Hehe
Btw. Det skrives Fortaleza :P
Du er bra! : )

11:59 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden